Czy Twój obiekt jest przygotowany na wakacje?

Wielu podróżujących zaczyna szukać wakacji już nawet od początku roku, jednak równie dużo jest takich, którzy czekają z tym do ostatniej chwili. Aby w pełni wykorzystać ten okres, opracowaliśmy kilka najlepszych wskazówek, które pomogą zwiększyć Twoje szanse na wypełnienie letniego kalendarza i uzyskać znakomite recenzje z letnich pobytów. Czy Twój obiekt jest przygotowany na wakacje?

Te udogodnienia przyciągają turystów

Wśród ulubionych miejsc przez turystów na letni wypoczynek (zwłaszcza z dziećmi) wskazywane jest właśnie morze bądź jezioro. Nic dziwnego, w końcu zabawa w ciepłe dni w wodzie to frajda dla całej rodziny. Właśnie dlatego udogodnienie jak dostęp do wody w pobliżu jest takie istotne.

Jeżeli myślimy o udogodnieniach w samym obiekcie, to szczególnie latem świetnie sprawdzi się ogród czy możliwość grillowania. Gdy Twój obiekt to apartament, zagospodaruj balkon roślinami, jakimś stolikiem, przy którym goście będą mogli napić się kawy, by goście mogli poczuć choć trochę lata. Rodziny z dziećmi ucieszą się, jeśli na terenie obiektu będzie plac zabaw. Dzieci będą miały dużo radości, a rodzice nieco spokoju.

Plac zabaw to wspaniała rozrywka

Dobrym pomysłem, by przyciągnąć gości na lato, będą także rowery. Zwłaszcza wtedy, jeżeli w pobliżu Twojego obiektu są piękne tereny i dużo zieleni. Rower dobrze się sprawdzi również w dużych miastach. Turyści wtedy będą mogli spokojnie się poruszać nie używając miejskiej komunikacji czy nie stojąc w korkach.

Udogodnienia, które zachwycają

Udogodnienia nie służą tylko temu, by zdobywać lepszą widoczność obiektu dla gości, ale mogą także pomóc w zdobywaniu wysokich opinii.

Nie mówimy tutaj o zwyczajnej wysokiej recenzji, ale takiej, że gość sam będzie chciał polecać Twój hotel innym podróżującym.

Jak to osiągnąć? Najlepiej wiesz to Ty, bo przecież to właśnie Ty znasz swój obiekt najlepiej. Potrzebujesz tylko trochę kreatywności, a my damy Ci pewne podstawy, które być może dodadzą Ci inspiracji.

  • Jedną z rzeczy oczywistych, ale nadal stosunkowo rzadko używanych w obiektach noclegowych (pomijając hotele) to podstawowe kosmetyki i akcesoria dla gości. Są to takie jak płatki kosmetyczne, mydło lub szampon czy balsam. Nie musisz wybierać najdroższych, ale nie powinieneś też najtańszych, jeśli chcesz aby goście docenili starania. Takie rzeczy nie obciążą szczególnie Twojego budżetu, a są bardzo pomocne i doceniane.
  • Dobrze jest również odpowiednio przywitać swoich gości. Może być to kosz lokalnych produktów, butelka wina dla par czy też jakieś wypieki na udane śniadanie w Twoim obiekcie i koniecznie ręcznie napisana kartka witająca gości. Takie drobne gesty są niezwykle ważne w budowaniu relacji.

Zaspokajaj specyficzne potrzeby

  • Jeśli często goszczą u Ciebie rodziny z dziećmi, pomyśl właśnie o nich! Zostaw dzieciom zabawki, książki, które rodzice bedą mogli im przeczytać na dobranoc. Dobrym pomysłem są też gry planszowe. które świetnie sprawdzą się podczas kiepskiej pogody.
  • Mile widziane są u Ciebie zwierzęta? To wspaniale! Zadbaj o udogodnienia dla właścicieli milusińskich. Jeżeli dysponujesz podwórkiem to pamiętaj o zamkniętym ogrodzeniu. Świetnie sprawdzą się miski na wodę, jedzenie, miejsce do spania czy worki na odpady. Takie rzeczy potrafią bardzo ułatwić życie.
Czy Twój obiekt jest przygotowany na wakacje? Opracowaliśmy kilka wskazówek, które pomogą zwiększyć szanse na wypełnienie letniego kalendarza
Właściciele zwierząt to lojalni goście

Poza udogodnieniami

Nie tylko udogodnienia są ważne. Pamiętaj, aby na nadchodzące lato zaktualizować kilka rzeczy w swojej galerii.

  • Jeśli prezentujesz na zdjęciu głównym swój obiekt z zewnątrz, pamięta aby sceneria na nim nie przedstawiała zimy. Z pewnością nie pomoże Ci to w wypełnieniu miejsc na okres letni. Pamiętaj zatem, by koniecznie je zmienić!
  • Określ dokładnie, czego ma się spodziewać Twój gość. Jeżeli w Twoim obiekcie nie ma bezpłatnego parkingu lub są pewne ograniczenia dotyczące hałasu, to poinformuj koniecznie o tym swoich gości. Rozczarowanie, które będzie im towarzyszyło podczas przyjazdu do Twojego obiektu, może bardzo negatywnie wpłynąć na opinię.
  • Przemyśl automatyzację. Wiesz jak wygodne jest, gdy gość nie musi dokładnie określać godziny swojego przyjazdu? Nigdy nie wie co wypadnie mu po drodze: coś się zepsuje czy z jakiegoś powodu będzie musiał wyjechać później z domu lub zwyczajnie poczuje się głodny. Fakt, że gość będzie mógł samodzielnie otworzyć sobie obiekt, nie musząc się tłumaczyć oraz stresować znacznie ułatwi mu sprawę. Jest to przydatne głównie w przypadku apartamentów czy samodzielnych domów, ponieważ właśnie w takich obiektach zazwyczaj nie ma recepcji, a gość umawia się z właścicielem na odbiór kluczy. Sprawiasz wtedy wrażenie profesjonalisty.

Zobacz też

Popularne