fbpx

Jak dobrze przygotować ofertę?

Szansa na pełne obłożenie w obiektach noclegowych rośnie wraz ze wzrostem dopasowania oferty do konkretnej grupy klientów. Dlatego najważniejsze w ofercie są informacje, które profilują nasz obiekt i ułatwiają znalezienie naszych usług odpowiednim gościom. Prezentujemy zestaw 9 informacji, które należy umieścić w ofercie, by skutecznie reklamować obiekt noclegowy.

Skuteczna reklama obiektu. Co jest ważne dla gości?

W paru krokach podaj podstawowe informacje: określ rodzaj obiektu, podaj tytuł oferty i krótko podkreśl jej walory. W kolejnych etapach dodaj też pozostałe szczegóły, które dokładnie omawiamy poniżej.

Jak skutecznie reklamować swój obiekt noclegowy?

W panelu gospodarza należy rozwinąć zakładkę O obiekcie w bocznym menu po lewej stronie lub po prostu 👉 kliknij tutaj.

To zakładka, w której możesz dodać najważniejsze informacje o ofercie noclegowej. Dzięki nim oferta będzie lepiej pozycjonowana i wyświetlana osobom, które będą zainteresowane obiektem.

Wybierz rodzaj obiektu

Określ rodzaj miejsca noclegowego: pensjonat, domki letniskowe czy inny z kilkunastu dostępnych kategorii obiektów. To tylko jedno pole wyboru, ale jego uzupełnienie powie bardzo dużo o obiekcie.

Wybierz nazwę, która zwabi gości

Dodaj niepowtarzalny tytuł swojej oferty noclegowej, który przykuje uwagę. Do tego dodaj krótki opis obiektu na liście, aby wyróżnić ofertę na tle konkurencji.

Lokalizacja obiektu

Koniecznie dodaj obiekt, aby umożliwić jego prawidłową prezentację na mapie. Dodatkowo adres obiektu jest jednym z elementów weryfikacji oferty w serwisie Noclegowo.

Goście proszą o kontakt

Bezproblemowy kontakt jest bardzo ważny dla gości. Możliwość bezpośredniego kontaktu z gospodarzem obiektu tworzy poczucie bezpieczeństwa i buduje zaufanie.

Sezonowość

Skuteczna reklama obiektu noclegowego to również dbałość o aktualizację informacji. Goście chętniej korzystają z portalu, gdy bez problemu mogą przefiltrować dostępne w wybranym terminie obiekty. Dlatego pomóż gościom szybciej zamawiać możliwe do rezerwacji pobyty. Powiedz gościom czy obiekt jest dostępny całorocznie, czy w wybranym terminie. Dzięki temu zachęcisz ich do korzystania z serwisu.

Prywatność

Goście do podjęcia decyzji o rezerwacji potrzebują informacji o ilości prywatnej przestrzeni w obiekcie.

Wielkość obiektu i zameldowanie

Podstawą każdej oferty noclegowej jest informacja o godzinach zameldowania i wymeldowania gości. Pozwala ona dokładnie zaplanować pobyt potencjalnym gościom. Dodaj też informację o liczbie ogólnie dostępnych miejsc, aby określić wielkość obiektu.

Dodaj opis

Stwórz opis, który zaprezentuje zalety obiektu oraz wspomnij o atrakcjach w najbliższej okolicy. Dzięki temu podniesiesz skuteczność swojej oferty.

Jak stworzyć dobry opis obiektu noclegowego?

Zasady obiektu

Nie zapomnij też o pozostałych ważnych informacjach. Niezbędne dla każdego gościa informacje to: akceptowane formy płatności w obiekcie, możliwość pobytu ze zwierzętami oraz kwestie związane z paleniem.

Zobacz też

Popularne